Handlevogn
Du har ingen varer i din handlevogn.
Hurtigkjøp
Søk produkt
Kategorier
test
test test

Spørsmål og svar


Her finner du svar på vanlige spørsmål om vår e-handel. Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet her, ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 22 88 39 00 (åpningstider hverdager 08.00-16.00) eller aura@aura.no.

Du kan også laste ned vår brukerveiledning for en komplett guide til vår e-handel.


Hvordan blir jeg kunde i Auras e-handel?
Klikk på koblingen nedenfor eller på ”Registrer” øverst til høyre i e-handelen. Følg instruksjonene på skjermen, og fyll ut de opplysningene som kreves. Dersom bedriften din har avtalte priser med Auralight, vil disse vises i e-handelen etter at vi har koblet kontoen din til avtalen. Vi gir beskjed via e-post til den e-postadressen du har registrert, når kontoen er knyttet til avtalen. Registrer kontoen her.

Jeg har allerede et kundenummer hos dere, hva gjør jeg for å handle online?
Dersom du allerede er kunde hos oss, men mangler innloggingsinformasjon for e-handelen, må du søke om innloggingsopplysninger for e-handelen. Klikk her for å registrere en konto.

Jeg er nettkunde fra før, finnes mine opplysninger fortsatt i den nye e-handelen?
Ja, hvis du allerede er kunde hos oss, kan du logge deg inn på kontoen som vanlig. Alle dine adresser og annen informasjon ligger inne.

Må jeg være innlogget for å kunne handle?
Du kan se på sortimentet og legge produkter i handlekurven uten å logge inn, men for å kunne avslutte kjøpet må du alltid logge inn. Som innlogget vises også riktige priser, og du kan ta del i tilbud.

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet?
Dersom du har glemt passordet kan du klikke her og oppgi e-postadressen din, så sendes passordet ditt automatisk til deg via e-post.

Hva gjør man dersom man har glemt hvilken e-postadresse man har registrert?
Kontakt vår kundetjeneste på 22 88 39 00 eller aura@aura.no så hjelper vi deg.

Jeg har fått ny e-postadresse. Hvordan endrer jeg det i Auras e-handel?
Din e-postadresse fungerer som bruker-ID i vår e-handel. Derfor kan du ikke gjøre endringer selv. Vi hjelper gjerne til med å endre dersom det f.eks. er blitt feilstavet eller om du har byttet e-postadresse. Kontakt oss på 22 88 39 00 eller aura@aura.no.
 
Hvordan endrer eller avbestiller man en ordre?
En ordre kan endres til den er ekspedert. Ta kontakt med oss så snart som mulig, og vi vil gi beskjed om det er mulig å endre bestillingen. Tlf. 22 88 39 00, aura@aura.no.

Jeg ønsker å returnere/reklamere på en vare. Hva gjør jeg?
For returer/reklamasjoner ber vi deg kontakte kundetjenesten på 22 88 39 00 eller aura@aura.no.

Hvordan håndterer Aura cookies?
Vi bruker cookies for å gjøre besøket ditt smidigere. En cookie er en tekstfil som lagres på brukerens datamaskin og inneholder informasjon om f.eks. valgte innstillinger. Cookien ser bare nettleseren som du bruker under besøket. Cookien inneholder ikke virus og kan ikke ødelegge datamaskinen din. Du kan velge å slette cookies i nettleserens innstillinger, men da kan vi ikke garantere at vår e-handel vises helt korrekt.

Hvordan håndterer Aura personopplysninger?
I henhold til personvernloven må vi be deg om samtykke til å behandle opplysninger om deg. Alle personopplysninger du oppgir til oss eller som vi får del i, vil administreres av Aura i egenskap av ansvar for personopplysninger. Personopplysningene som du oppgir, kan brukes til å sikre levering til deg, kredittvurdering og for å gi deg tilbud og informasjon om vårt sortiment via e-post. Den informasjonen du oppgir, er bare tilgjengelig for Aura. Du har alltid rett til innsyn i opplysningene som er registrert om deg. Du har rett til å be om at Aura skal slette eller korrigere opplysninger om deg. Ved å akseptere Auras betalingsvilkår samtykker du i ovenstående. 

Vises prisene med eller uten moms?
Prisene vises uten moms. Samtlige priser er med lovpålagt miljøavgift.

Hvilke ulike betalingsmåter finnes?
Per dags dato tilbyr vi fakturering som betalingsmåte.

Hvor raskt får jeg varene mine?
For oss er raske leveranser viktig. Bestillinger som er lagt inn før kl. 11, ekspederes vanligvis samme dag dersom varen er på lager. Leveringstiden varierer fra 1-3 hverdager, avhengig av hvor i Norge bestillingen sendes til.

Hva er fraktkostnadene?
For ordrer under kr 1000 blir fraktkostnadene kr 200. For øvrig frakt etter avtale.

Jeg vil vite mer om Auras produkter, hva gjør jeg?
Mer informasjon om våre produkter finner du ved å klikke på produktene i sortimentet. Har du flere spørsmål, kan du gjerne kontakte våre selgere eller vår kundeservice.

Hvorfor stemmer ikke prisene med avtalen min?
Hvis du er avtalekunde hos oss, må du være innlogget for å se avtaleprisene dine. For besøkende som ikke er innlogget, vises våre gjeldende listepriser.

Hva er hurtigkjøp?
Hvis du heller vil bestille med artikkelnummer, kan du bruke "hurtigkjøp". Hurtigkjøp finner du lengst oppe til venstre, ved handlekurven. Med hurtigkjøp kan du stanse artikkelnummer, som du deretter legger i handlekurven med et enkelt klikk! Merk at du ikke ser detaljert produktinformasjon når du bruker hurtigordre, klikk på Vis handlekurv for å se detaljer. Vi anbefaler bare brukere som er kjent med sortimentet vårt, å benytte denne funksjonen.

Jeg kan ikke bekrefte ordren min i kassen?
Det er fire viktige momenter i kassen vår. Det første er at du alltid må oppgi en leveringsadresse - enten velge en eksisterende eller oppgi en ny. Det andre er å velge en fakturaadresse - enten velge en eksisterende eller oppgi en ny. I trinn tre kan du skrive en melding til vår kundeservice. Til slutt må du også krysse av for at du godtar vilkårene våre. Deretter kan du bekrefte ordren din.

Kampanjekode, hva er det?
Noen ganger gir vi ekstra gode tilbud til våre kunder. Disse kan bare benyttes med en kampanjekode. Hvis du har mottatt en kampanjekode fra oss eller funnet en på hjemmesiden vår, kan du benytte deg av dette ved å oppgi kampanjekoden i handlekurven.

Hvilken nettleser skal jeg bruke?
Vår e-handel er optimalisert for en skjermoppløsning på 1024x768 piksler eller mer og støtter disse nettleserne:
- Microsoft Internet Explorer 7 og senere
- Mozilla Firefox 2.0 og senere
- Google Chrome 2.0 og senere
- Apple Safari 2.x


Finner du ikke svar på det du lurer på?
Har du et spørsmål som kan være av interesse for flere og som burde stå her? Send spørsmålet til aura@aura.no.